پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۱

معرفی معاونین دفتر مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: خادمان مردم مقربان درگاه الهی و دوستدار خداوند منان هستند.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در جمع معاونین و مسئولین اجرایی خادمیاری استان اظهار داشت: خادمیاران رضوی، خادمان مردم و مقربان درگاه الهی و کسانی هستند که خداوند متعال اراده کرده تا از طریق آنان خدمت‌رسانی صورت بگیرد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با اشاره به اینکه خداوند سبحان خلیقه ا... را در زمین خلق کرده تا انسان به کرامت برسد؛ عنوان داشت: انجام کارهای فرهنگی، دینی، اجتماعی، سیاسی، اصلاح، رسیدگی و خدمت صادقانه از طریق همین مردم به نحو شایسته صورت گیرد.

سعدالدین افزود: امام رضا(علیه‌السلام) در روایتی می‌فرمایند کسی که کار مردم را انجام بدهد محب ما و محب اهل بیت است و محب اهل بیت یعنی محب خداوند شدن.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به دسته دیگری از مردم اشاره کرد و بیان داشت: دسته دیگری از مردم آبرومندان آخرت هستند، آن‌ها کسانی هستند که به مردم خدمت می‌کنند.

سعدالدین ویژگی مهم این دسته را خدمت صادقانه به مردم و رسیدگی امور عموم مردم را خواند و گفت: خصلت مردم بزرگ همان خدمت به هم‌نوع و گره‌گشایی از مردم می‌باشد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در ادامه به نظام‌نامه کانون خدمت رضوی و چارت تشکیلاتی استانی اشاره کرد و بیان داشت: چارت تشکیلاتی ابلاغی از سوی آستان قدس رضوی که قبلا هم از طریق استانی پیشنهاد شده بود با چهار معاون و به صورت کاملا تخصصی و ویژه اجرا خواهد شد.

وی با تشکر از کسانی که قبول زحمت کرده و پیشنهاد مدیریت را در انجام این مسئولیت خطیر پذیرفته‌اند گفت: در این چارت ابلاغی باید افکار و ایده‌های جدید و برنامه‌ریزی قوی و مستحکم در کارها به نحو شایسته انجام دهیم.

سعدالدین با تاکید به این کارها باید با نظم و انضباط ویژه انجام شود؛ خاطرنشان کرد: استفاده از ایده‌های خادمیاران، جوانان، بانوان، اقشار مختلف مردم، خیرین و گروه‌های اندیشه‌ورز می‌تواند برای پیش‌برد اهداف دستگاه و اجرای هرچه بهتر شرح وظایف و فعالیت‌های ابلاغی مثمر ثمر باشد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با تاکید به اینکه باید دبیران کانون‌های تخصصی استانی باید تقویت شوند؛ گفت: ضمن جداسازی کانون‌های استانی از شهرستان سمنان، می‌بایست در هر شهرستان بنا بر فراخور، توان و ظرفیت، مسئول تخصصی شهرستان‌ها ارتقاء و برنامه‌های ابلاغی را به نحو شایسته انجام دهد. 

سعدالدین با اشاره به ضرورت تقویت تشکیلات و گسترش فعالیت‌ها در زمینه اجتماعی، فرهنگی و آموزش خادمیاران در بعد معنوی و کاری بر توانمدسازی و ساماندهی کانون‌های محلی تاکید نمود. همچنین ارتباط مستقیم با شهرستان‌ها و ارتباط‌گیری موثر با واحدهای ستادی و بخش‌های مختلف و برنامه‌ریزی سالانه و استفاده از ظرفیت خادمیاران، به‌ویژه جوانان با ایده‌ها و روش‌های ابتکاری و امروزی از دیگر انتظارات مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان بود.

در ادامه جلسه معاونین دفتر مدیریت کانون‌های خدمت رضوی معرفی و احکام آن‌ها توسط مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان اهدا گردید‌.

خادمیاران سید محسن کیا، به عنوان معاون اجتماعی، ولی الله رجبی، به عنوان معاون فرهنگی ، ابوالفضل ملحی، به عنوان معاون کانون‌های محله‌ای و محمد شاهی، به عنوان معاون خادمیاری منصوب گردیدند. 

در ادامه جلسه معاونین دفتر و مسئول گروه پایش و نظارت مومنانه مجتبی عبدالشاه؛ مسئول گزینش پهلوان؛ مسئول دبیرخانه محمد امین حقیقت و ابوالفضل علیان مسئول روابط عمومی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان نکاتی را بیان نمودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی