پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی مطرح کرد:
۱۴۰۲-۱۰-۰۵

بنیاد پژوهش‌های اسلامی، مرکزی برای مطالعات راهبردی و پاسخ به نیازهای کشور 

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: خوشبختانه امروز این مرکز به مرکزی برای مطالعات راهبردی و پاسخ به نیازهای پژوهشی آستان قدس رضوی و سطح کشور تبدیل شده است.

به گزارش آستان‌نیوز، دکتر احد فرامرز قراملکی در نشست عمومي هفته پژوهش و آيين تقدير از پژوهشگران نمونه سال 1402 که در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، عنوان کرد: بنیاد به لحاظ علمی در حوزه مدیریت دانش و فرایندها و همچنين هوشمند سازی سازمان ها ورود پیدا کرده است و در این راستا اساتید مطرح و به نام را دور هم جمع کرده و مطالعات بسیار خوبی در جریان است.
وی با بیان اینکه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی وارد جریانی شده است و مثلثی را به نام وزارت ارشاد، آستان قدس رضوی و کارخانه کاغذ‌سازی تشکیل داده است، افزود: با تعاملات بین موسسات نشر کتاب و کارخانجات کاغذسازی، توانستیم مشکل و عیوب کاغذسازی را شناسایی کنیم و طی جلساتی مورد نقد و بررسی قرار دهیم.
قراملکی ادامه داد: از همین رو در نظر داریم تقویم سال 1403 را با کاغذ ایرانی به چاپ برسانیم و افتخار پرچم استفاده از کاغذ ایرانی را به دست بگیریم که با این اقدام هزینه‌ها کاهش خواهد یافت.
حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی مردانی گلستانی، معاون پژوهشی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نیز در ادامه این مراسم گفت: با رویکرد تحولی، بنیاد پژوهش‌های اسلامی به سمت پروژه‌های تقاضامحور در حرکت است و در همین راستا پژوهشگران فعالیت موثری دارند.
حسن آرام، معاون ترویجی و اجتماعی‌سازی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، نیز با بیان اینکه نگاه امروز آستان قدس رضوی، موسسات پژوهشی و دانشگاه‌ها در مقایسه با سال‌های گذشته به این مرکز متفاوت است، تصریح کرد: با اهتمام به فعالیت‌ها و پژوهش‌های گذشته، در تلاش هستیم پژوهش‌ها به روز  بوده و با توجه به نیازهای روز جامعه ارائه شود.
شایان ذکر است، در پایان این مراسم از حجج اسلام و المسلمین مهدی مردانی گلستانی، محمد تقی کریمی و محسن شرفایی به عنوان پژوهشگران برتر تقدیر به عمل آمد و همچنین دو کتاب صوتی در حوزه زیارت نیز رونمایی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی