پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) صورت پذیرفت؛
۱۴۰۲-۰۹-۲۸

اجتماع عظیم خادمیاران رضوی و عزاداران فاطمی در بم

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع بزرگ عزاداران و عاشقان اهل بیت(ع) در میدان امام خمینی(ره) شهر دارالصابرین بم برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ همزمان با سالروز شهادت مظلومانه دختر پیامبر گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) خادمیاران، یاوران و دختران رضوی کانون‌های عمومی و تخصصی شهرستان بم همراه با مردم ولایت‌مدار و عزادار دارالصابرین به‌طور یک پارچه در میدان امام خمینی(ره) شهر بم اجتماع و به عزاداری پرداختند.

این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با مداحی تعدادی از مداحان اهل بیت ادامه یافت و در پایان حجت‌الاسلام دانشی، امام جمعه دارالصابرین بم به بیان مناقب و فضائل حضرت فاطمه(س) پرداخت.

در پایان خادمیاران و یاوران رضوی با همراهی جمعی از محبان اهل بیت(ع) نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند.

توزیع ۱۸ هزار پرس طعام فاطمی بین نیازمندان بم

محمود مهدوی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه گفت: یکی از ویژگی‌های بارز حضرت زهرا( س) کمک به نیازمندان بوده است و خادمیاران رضوی در کانون‌های عمومی و تخصصی نیز به تاسی از آن حضرت تعداد ۱۸ هزارپرس غذای گرم و ۵۵ بسته معیشیتی در بین محرومین و نیازمندان توزیع کردند.

وی ادامه داد: ارزش ریالی غذای گرم و بسته‌های معیشیتی توزیع شده مبلغ یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان برآورد شده است که با همت خادمیاران رضوی در کانون‌های عمومی و تخصصی و مساعدت افراد خیر جمع‌آوری شده است.

مهدوی بیان داشت: یکی از مهمترین اهداف خادمیاران رضوی خدمت‌رسانی به محرومین، ترویج و گسترش سیره رضوی است و تلاش می‌کنند این سیره را در جامعه به عنوان یک فرهنگ نهادینه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی