پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۸

ارائه خدمات درمانی و توزیع بسته‌های ارزاق توسط جمعی از خادمیاران رضوی در قم

جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی کانون امام حسین (ع) خدمات متنوعی را به نیابت از امام رضا(ع) به نیازمندان در سطح شهر قم ارائه دادند.

 به گزارش آستان نیوز از قم، خادمان رضوی در طرح توزیع بسته ارزاق مهربانی به همت خادمیاران کانون امام حسین (ع) و با مشارکت بسیج مردمی، ۵۰ بسته معیشتی در میان خانواده‌‌های نیازمند توزیع کردند.
همچنین در راستای دستگیری از نیازمندان برای رنگین کردن سفره آنها خادمیاران رضوی اقدام به تهیه و پخت ۱۴۵ وعده غذای گرم کرده که در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
برهمین اساس، خادمیاران رضوی کانون مسجد امام حسین (ع) با تهیه ۲۵ عدد مرغ به ارزش ۳۵ میلیون ریال و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند خدمات امام رضایی خود را به نیازمندان اهدا کردند.
در زمینه خدمات درمانی به نیازمندان نیز خادمیاران کانون امام حسین(ع)، خدمات درمانی و بهداشتی به ارزش ۶۹ میلیون ریال ارئه دادند. 
تهیه ۶۰ جفت کفش و ۲۰ عدد کاپشن به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال و ۲۱۷میلیون ریال کمک مالی به خانواده‌های نیازمند از دیگر فعالیت‌های خادمیاران رضوی کانون مسجد امام حسین (ع) است.
همچنین این کانون فعال در ادامه فعالیت‌های خدمات‌رسانی با کمک خادمیاران در برنامه‌های گروهی کانون در طرح چهارشنبه‌های امام رضایی میزخدمت کانون حقوقی و کانون مشاوره راه اندازی کردند.
دیدار از خانواده شهید محمد جعفری و بازگویی خاطرات همسر شهید از دوران جنگ صورت گرفت و در انتها به همراه اعضای هیات امنا مسجد امام حسین(ع) و امام جماعت مسجد یک هدیه از طرف کانون تبلیغ رضوی به همسر گرانقدر شهید اهدا شد. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی