پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با چهارشنبه امام رضایی؛
۱۴۰۲-۱۰-۲۱

زنگ مقاومت به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم در دبستان دخترانه کهنوج به صدا در آمد

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همزمان با چهارشنبه امام رضایی زنگ مقاومت با حضور خادمیاران رضوی در دبستان دخترانه شاهد شهرستان کهنوج به صدا در آمد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، عسکر ناصری دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج با اشاره به حضور و استقبال خادمیاران در مراسم سالگرد حاج قاسم در قالب چهارشنبه‌های امام رضایی اعلام کرد: این مراسم با همراهی امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان کهنوج در دبستان دخترانه شاهد برگزار شد.
دبیرکانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج در ادامه با اشاره به فضای فرهنگی و دام‌های دشمنان در انحراف جوانان و نوجوانان تصریح کرد: با شور و شوقی که در دانش‌آموزان‌مان وجود دارد، آنان بیش از پیش در مسیر زندگی اهل بیت(ع) و شهدا قرار گرفته‌اند که می‌توان با ترویج فرهنگ امام رضایی، این مسیر از زندگی آنها را تثبیت کرد.
ناصری عنوان کرد: وجود پرچم متبرک حرم مطهر حضرت رضا(ع) به همراه قرائت صلوات خاصه مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را معطر به شمیم رضوی کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی