پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۷

اردوی جهادی خادمیاران رضوی استان گلستان به یاد سردار دلها

خادمیاران رضوی استان گلستان به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در روستای محروم قزاق محله نومل شهرستان گرگان اردوی جهادی برپا کردند.

به گزارش آستان نیوز از گلستان، این اردو جهادی به همت کانون‌های خدمت رضوی استان گلستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد، گروه‌های جهادی، شورا و دهیار روستای محروم قزاق محله نومل از شهرستان گرگان برپا شد.
در این اردوی یک روزه، کانون محله‌ای روستای قزاق محله نومل از ظرفیت کلیه کانون‌های تخصصی استفاده و خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، اشتغالزایی، ازدواج و خانواده و پزشکی با ویزیت رایگان بیماران مردم این روستا ارائه شد.
پیرایش برادران، برگزاری مسابقه فوتبال، مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی و برگزاری کلاس ریاضی برای دانش آموزان از دیگر خدمات ارائه شده در این منطقه محروم بود.
خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت نیز با دو خانواده شهید و جانباز دیدار و هدایای متبرک رضوی به خانواده آنان اهدا کردند.
در ادامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر حاضرین در مراسم سخنرانی و مداحی شرکت کرده و میهمان سفره حضرت زهرا(س) بودند.
شایان ذکر است سقف خانه یک خانواده محروم به برکت امام رضا(ع) توسط خادمیاران ایزوگام شد و در پایان نیز به ۱۰۰ نفر از مردم روستا هدایای متبرک رضوی اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی