پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۲

فینال مسابقات فوتسال جشنواره فرهنگی، ورزشی رضوی در شهرکرد برگزار شد

فینال مسابقات فوتسال جشنواره فرهنگی، ورزشی رضوی طرح 2020 بنیاد کرامت رضوی در شهرکرد برگزار و تیم این شهرستان قهرمان فینال استانی شد.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در عرصه فعالیت‌های ورزشی گفت: در نظام تربیت اخلاقی، عقلانی و جسمانی تاکید و سفارش فراوانی به ورزش شده که بر دو بعد روح و جسم انسان تاثیر گذاشته و آن را شاداب و باطراوت می‌کند.
علیرضا خدیوی دبیر کانوهای ورزش خدمت رضوی استان نیز درباره حضور تیم‌های شرکت کننده گفت: این مسابقات با عنوان جشنواره فرهنگی ورزشی کانون‌های ورزشی خادمیاران کشور ویژه نوجوانان طرح 2020 در استان انجام شد.
وی با بیان اینکه در این مسابقات 6 تیم حضور داشتند که 2 تیم شهرکرد و بروجن به فینال رسید و در مسابقاتی که 30 دی برگزار شد شهرکرد برنده فینال شد و برای شرکت در مسابقات منطقه 6 خادمیاری استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کاشان اعزام خواهد شد.
در پایان به اعضای تیم‌های شرکت‌کننده توسط مدیریت کانون‌های خدمت رضوی هدایای متبرک اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی