پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در سالروز میلاد حضرت علی(ع) محقق شد؛
۱۴۰۲-۱۱-۰۷

برگزاری جشن ازدواج آسان در شهرستان راور به همت خادمیاران رضوی

همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و به همت خادمیاران رضوی کانون امور بانوان و خانواده رضوی و خادمان زیارتگاه بی بی معصومه(س) مراسم جشن ازدواج آسان برای ۱۱ زوج نیازمند برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، حسین نخعی‌راد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی راور در این باره گفت: در سالروز تولد حضرت علی(ع) تلاش کردیم تا در راستای دستور رهبر معظم انقلاب ابتدا موانع پیش روی ازدواج جوانان در شرف ازدواج را برطرف کنیم و یک گام به جلو برداریم.
وی افزود: زوجین در کنار هم به آرامش می‌رسند و ازدواج مانع کشیده شدن آنها به فساد و تباهی است و با ازدواج زوجین احساس مسئولیت بیشتری می‌کنند.
نخعی‌راد ادامه داد: برگزاری مجالس ازدواج با هزینه‌های بالا و تشریفات و چشم و هم چشمی موجب می‌شود خیر و برکت ازدواج از بین برود و آسیب‌های اجتماعی به دنبال داشته باشد.
 وی در ادامه به تشریح برنامه‌های اجرا شده در این مراسم پرداخت و افزود: اجرای سرود، سخنرانی کارشناس خانواده، پذیرایی، هدیه به زوجین از برنامه‌های این جشن بود.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی راور اضافه کرد: تعداد ۱۱ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از طرف کانون بانوان و خانواده خادمیاران رضوی به این ۱۱ زوج جوان اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی