پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی انجام گرفت؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۲

نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان کرمان با عطر و بوی رضوی

با حضور نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کرمان و خادمیاران رضوی زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه اندیشه نو آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان نواخته شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، این مراسم که مقارن با چهارشنبه روز زیارتی امام رضا(ع) بود، با حضور نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش، نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین و خادمیاران رضوی در معیت پرچم منور بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، زنگ انقلاب نواخته شد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این آیین گفت: انقلاب اسلامی ایران در سه محور اخلاق، علم و آزادگی تحول‌آفرینی کرده است.
سعید ایرانمنش دبیر کانون تعلیم و تربیت نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب گفت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت ایران است. 
وی گفت: دشمنان از سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تلاشند تا با توطئه‌های مختلف به پیکره انقلاب اسلامی ضربه بزنند ولی ملت هوشیار و همیشه بیدار ایران اسلامی همواره توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
دبیر کانون تعلیم و تربیت استان کرمان با اشاره به برنامه چهارشنبه‌های امام رضایی در مدارس استان کرمان گفت: این برنامه و ایام الله دهه فجر فرصت مناسب برای تبیین وقایع و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.
گفتنی است؛ در این مراسم هدایای متبرک رضوی به دانش آموزان دبستان شاهد اهدا شد. 
بر پایه این گزارش، آیین نمادین زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه اندیشه نو آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان که سه هنرجوی شهید در حادثه تروریستی ۱۳ دی ۱۴۰۲ در محل گلزار شهدای کرمان داشته است، با حضور خادمیاران حرم مطهر رضوی و پرچم متبرک نواخته شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی