پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط کانون کتاب و کتاب‌خوانی خدمت رضوی برگزار می‌شود؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۲

برگزاری مسابقه کتابخوانی «لشکر قاسم» در استان چهارمحال و بختیاری

به همت کانون کتاب و کتاب‌خوانی خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری، مسابقه کتابخوانی «لشکر قاسم» از 12 لغایت 22 بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از چهارمحال و بختیاری، مرضیه بقایی دبیر کانون کتاب و کتاب‌خوانی استان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «لشکر قاسم» با موضوع شاخص‌های مکتب این شهید بزرگوار گفت: مسابقه کتابخوانی لشکر قاسم به صورت هدف‌مند در استان از 12 بهمن تا 22 بهمن توسط این کانون و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان در حال اجرا است.
وی هدف از اجرای این طرح را ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد و افزود: انتخاب این کتاب که به قلم علی شیرازی به تحریر درآمده با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «ما به حاج قاسم سلیمانی، شهید عزیز، به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب نگاه کنیم. سردار شهید عزیز ما را به چشم یک مکتب، یک راه، یک  مدرسه درس آموز، با این چشم نگاه کنیم» بر آن شدیم که مسابقه‌ای برگزار کنیم تا بتوانیم مکتب حاج قاسم را بهتر ترویج دهیم.
علاقمندان برای دریافت فایل کتاب و سوالات مسابقه به کانال پیام رسان ایتا به آدرس razavi_chb@ و https://eitaa.com/chb_bachayemasjed مراجعه و پاسخ‌های خود را به صورت عدد 10 رقمی به سامانه پیامکی 10008940381 ارسال کنند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی