پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور خادمیاران خدمت رضوی؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۴

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بم طنین انداز شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب توسط خادمیاران خدمت رضوی شهرستان بم در مدارس منتخب شهر به صدا درآمد و گلبانگ انقلاب در سنگرهای علم و دانش طنین‌انداز شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، محمود مهدوی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم  ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اظهار کرد: همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی و فرارسیدن ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی زنگ انقلاب در  مدارس منتخب شهرهای بم و بروات توسط جمعی از خادمیاران خدمت رضوی شهرستان بم طنین‌انداز شد.
مهدوی اظهار کرد: مراسم نمادین زنگ انقلاب همه ساله در دهه فجر به صدا در می‌آید که به همین مناسبت جمعی از خادمیاران خدمت رضوی با حضور در مدارس منتخب شهرهای بم و بروات ضمن دیدار با دانش‌آموزان و معلمین صلوات خاصه حضرت رضا(ع) را قرائت کردند.
وی ابراز کرد: ایام الله دهه مبارک فجر از روزهای خاص و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید به خوبی برای جامعه به ویژه نسل جوان یادآوری و تبیین شود.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی