پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۷

آیین تجلیل از پدران شهدای منطقه ۱۴ تهران به همت خادمیاران رضوی

مراسم تکریم پدران شهدای منطقه دارالمومنین با حضور جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ برگزار شد.

به گزارش آستان ‌نیوز از تهران، محمدرضا شکوری در گفت‌وگویی اعلام کرد: مراسم تجلیل از پدران‌ شهدای منطقه ۱۴ تهران‌ با حضور خادمیاران کانون ایثار و شهادت و در معیت پرچم متبرک آستان حضرت ثامن الحجج(ع) حال و هوایی امام‌ رضایی پیدا کرد. 
وی اظهار کرد: از آنجا که کانون‌ ایثار و شهادت منطقه دارالمومنین به واسطه مشارکت و حضور چشمگیر در برنامه‌ها و محافل بسیاری از نهادها و ارگان‌ها شناخته ‌شده است؛ این‌بار هم خادمیاران رضوی این‌ کانون از سوی شهردار منطقه برای حضور در آیین تجلیل از پدران حیدری دعوت شدند. 
مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ گفت: هدف از برپایی این مراسم تکریم خانواده شهدا به‌ویژه پدران‌ گرانقدر آن‌ها بود که در آن از ۲۰۰ تن از پدران‌ شهدای منطقه به پاس صبر و بردباری‌شان تجلیل به عمل آمد. 
شکوری گفت: شهردار منطقه ۱۴ و تعدادی از مسئولان لشکری و کشوری مهمانان ویژه این مراسم بودند و برنامه‌هایی نظیر سخنرانی امیریزدی شهردار منطقه، اجرای تواشیح، مدیحه‌سرایی، حضور خادمیاران‌در معیت پرچم حرم امام هشتم و تکریم پدران شهدا در خلال آن اجرا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی