پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه فجر انجام شد؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۹

تجلیل و قدردانی خادمیاران رضوی از آزاده و جانباز بروجردی

به‌مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی از فداکاری جانباز و آزاده شهرستان بروجرد تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان بروجرد به همراه مسئولانی همچون دبیر کانون‌‌ها، روابط عمومی‌ و مسئول کانون جهادی خدمت رضوی بروجرد با حضور در منزل جانباز آزاده حاج محمد نورایی، از فداکاری‌ این آزاده و خانواده‌ بزرگوارش قدردانی کردند. در ادامه این دیدار، جانباز سرافراز دفاع مقدس به بیان خاطراتی ارزشمند و پربار از دوران دفاع مقدس پرداخت.
در این مراسم، دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد با اهدای لوح سپاس و هدایایی از دلاوری‌ها و ایثارگری‌های این سرمایه بزرگ انقلاب قدردانی کرد.
معصومه عباسی مسئول کانون‌ ایثار و شهادت خدمت رضوی بروجرد نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همه رزمندگان و ایثارگران الگو و تفکرشان برگرفته از عاشورای حسینی است و ما همواره مدیون جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده‌های آنها هستیم.
وی افزود: خادمیاران رضوی در مناسبت‌های مختلف از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران به پاس صبوری و فداکاری‌های که داشتند تجلیل و تکریم به عمل می‌آورند.
عباسی ادامه داد: همچنین سالگرد شهدای دفاع مقدس و برگزاری مراسمات شهدای گمنام از جمله برنامه‌هایی است که خادمیاران یاد و نام این شهدای عزیز را گرامی می‌دارند.
مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی بروجرد بیان کرد: بروجرد در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی كرده است. یکی از ویژگی‌های بارز شهرستان بروجرد که کمتر بیان شده است شهادت دسته‌ جمعی ۶۸ کودک دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس بر اثر حمله موشکی رژیم بعث عراق است که خادمیاران رضوی این کانون در این مراسم مشارکتی فعال داشتند.
عباسی با بیان اینکه در طول سال، خادمیاران و یاوران رضوی این کانون اقدامات متعددی را برای تقدیر از شهدا و ایثارگران انجام می‌دهند گفت: این اقدامات شامل غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس، کمک به نیازمندان به نام یک شهید و هدیه ثواب آن به امام رضا (ع)، دعوت و همکاری با خانواده‌های شهدا برای برآوردن آرزوهای کودکان نیازمند، و تجلیل از خانواده‌های شهدای دانشجو از جمله فعالیت‌های این کانون است. 
این اقدامات نشان از تعهد و تقدیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد نسبت به شهدا و ایثارگران دفاع مقدس است.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی