پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۱

گردهمایی «کوچولوهای انقلابی» در حرم مطهر امام رضا(ع)/ نقاشی گروهی یک هزار کودک مشهدی با موضوع انقلاب

در آستانه فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه «کوچولوهای انقلابی» با حضور یک هزار کودک مشهدی در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، ویژه برنامه کوچولوهای انقلابی صبح امروز شنبه 21 بهمن ماه در آستانه فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با حضور بیش از یک هزار کودک مشهدی در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

علاوه بر برپایی مراسم جشن و شادمانی و نمایش عروسکی در این ویژه برنامه، دیوار رنگ آمیزی در عرض 60 متر با محوریت وقایع قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده که نسل جدید انقلاب همزمان با رنگ آمیزی، با رخدادهای دهه 50 از جمله مبارزات مردمی، ورود امام خمینی(ره) به ایران، کشتار مردم توسط رژیم پهلوی، اهدای گل به سربازان ارتش و ... در قالب نقاشی و بازی بیش از پیش آشنا شدند.

گفتنی است؛ اداره پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی در ایام الله دهه فجر هر ساله ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلفی را برای آشنایی کودکان با مفاهیم انقلاب اسلامی در قالب جشن، بازی و ... در رواق‌های حرم مطهر رضوی فراهم می‌کند و در این مراسمات میزبان بیش از هزاران دانش آموز دختر و پسر در مقطع ابتدایی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی