پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۸

خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی در محله سبحانی اراک در جشن میلاد سرداران کربلا

خادمیاران و یاوران رضوی در طرح چهارشنبه امام رضایی با برپایی میزهای خدمت در جشن میلاد سرداران کربلا به شهروندان محله سبحانی شهرستان اراک خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، علی شعبانی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اراک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به همت کانون خدمت رضوی مسجد قائم(عج)، خادمیاران رضوی کانون سلامت با ویزیت رایگان بیماران، ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از ۶۰ نفر و کانون حقوقی با مشاوره رایگان با نام حضرت رضا(ع) به اهالی این محله خدمت کردند.
وی افزود:کانون تخصصی بانوان و خانواده نیز کلاس آموزشی سلامت خانواده و سبک زندگی رضوی برای بانوان در این مسجد برگزار کرد و با همکاری کانون ورزشی نیز مسابقات دارت، تنیس و فوتبال دستی بین نوجوانان فعال مسجد برگزار شد.
شعبانی بیان کرد: مسئولین کانون خدمت رضوی مسجد قائم (عج) این روستا نیز به دیدار سه خانواده معظم شهید و سه تن از جانبازان سرافراز رفتند و با اهدای هدایای تبرکی به ایشان ادای احترام کردند.
ویاشاره کرد: حاضرین بعد از تلاوت قرآن کریم به اقامه نماز مغرب و عشا، صلوات خاصه امام رضا(ع) و قرائت زیارت امین الله توسط مداح اهل بیت علیهم السلام پرداختند و حاج مجتبی تاجیانی با نوای گرم خود به این مجلس شادی فیض بخشید.
گفتنی است مدیر کانون های خدمت رضوی استان، دبیر کانون های رضوی شهرستان اراک و مناطق سه گانه و جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی در این مراسم حضور داشتند.
در خاتمه به نفرات برتر مسابقات ورزشی و ۵ تن از دختر خانم‌های فعال مسجد هدایایی تقدیم شد و بیش از ۴۲۰ غذای گرم و شله زرد بین حاضرین توزیع شد.
 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی