پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۷

توزیع ۸۸ بسته گوشت همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی در شهرستان پیشوا

به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان پیشوا و در چهارشنبه‌های امام رضایی ۸۸ بسته گوشت بین محرومین و نیازمندان تحت پوشش این کانون توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، محمد امامی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان پیشوا این اقدام خداپسندانه را با هدف رفع گوشه‌ای از سفره خانواده‌های آبرومند با نگاه حضرت رضا(ع) دانست و گفت: توزیع بسته‌های گوشت قربانی به دلیل نزدیک شدن ماه مبارک رمضان انجام پذیرفت. 
امامی با بیان اینکه یکی از کارهای شایسته که مقام معظم رهبری و تولیت معزز آستان قدس رضوی به آن بارها اشاره داشته‌اند رفع نیازهای خانواده‌های نیازمند است گفت: خادمیاران و یاوران رضوی این کانون به همراه خیرین محلی در مناسبت‌های مختلف و خاصه چهارشنبه‌های امام رضایی با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، قربانی کردن دام، ارائه میزهای خدمت، بخشی از نیازهای جامعه هدف را برطرف می‌کنند. 
وی افزود: از ابتدای سال تا امروز ۸۸۸ بسته معیشتی و ۴۸۰ بسته گوشت به ارزش ریالی 950 میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان حاشیه شهر و محرومان توزیع شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی