پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۸

همیاران مردمی جشن های «زیر سایه خورشید» در مشهد گردهم آمدند 

نشست دبیران و معاونان استانی شبکه جوانان رضوی به عنوان همیاران مردمی موسسه جوانان آستان قدس رضوی و با هدف هماهنگی و برنامه ‎ریزی هفدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید به مدت 3 روز از  16 تا 18 اسفندماه  در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) گردهم آمدند.

به گزارش آستان نیوز، با توجه به اهمیت و فراگیری  جشن های مردمی زیر سایه خورشید و به منظور هم فکری، هم افزایی، ایده پردازی، بررسی چالش ها و راهکارها و افزایش کیفی و کمی برنامه ها در سراسر کشور و عرصه بین الملل، نشست فصلی دبیران استانی شبکه جوانان رضوی با حضور 80 نفر از دبیران و معاونان استانی این برنامه در مشهد برگزار شد.

این خبر حاکی است، مختاری مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری این برنامه گفت: در این گردهمایی 3 روزه، درباره راهبردها و رویکردهای جدید و نوآورانه مشورت و همفکری شد. همچنین در نشست هایی تخصصی درباره طرح ها و برنامه های تحولی که در رویداد آتی جشن های زیر سایه خورشید امسال قرار هست صورت بگیرد گفت وگوهای مفصلی انجام شد. 

مختاری ادامه داد: با جمع بندی هایی که در پی این نشست ها انجام خواهد شد، رویکردهای اصلی برنامه‎‌ها به رابطان استان‌ها ارائه می‌شود تا هر استان بنا بر اقتضائات و شرایط خود فعالیت های مناسب را با مشارکت مردم برنامه ریزی نماید.

وی همچنین یاد آور شد: برنامه های پیش روی زیر سایه خورشید در دهه کرامت 1403(خرداد ماه)، با تمرکز بر اجتماعات بزرگ مردمی، جشن های مردمی، ویژه برنامه های حوزه دانشجویی و دانش آموزی و ویژه برنامه های حوزه خانواده به خصوص زنان و دختران در اولویت قرار گرفت.
  همچنین در راستای ایجاد تحول و کیفی سازی برنامه ها شوراهای مشورتی استانی تشکیل شود و توان نخبگانی در برنامه ریزی این برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.
 
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی، با اشاره به محتوای این جشن ها یادآور شد: رویکردهای اصلی این برنامه ترویج فرهنگ زیارت از راه دور، شادی مومنانه و نشر هر چه بیشتر معارف رضوی با محوریت خدمت کریمانه است. 

این خبر می افزاید؛ جشن های مردمی زیر سایه خورشید، هرساله با بیش از 14 هزار مراسم در ایام دهه کرامت در 2 هزار نقطه جغرافیایی کشور برگزار می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی