پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۲

جُنگ کودکانه ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به مناسبت فرارسیدن بهار قرآن و ماه میهمانی خدا و تقارن آن با بهار طبیعت، جُنگ کودکانه ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش آستان نیوز، به همت معاونت تبلیغات حرم مطهر رضوی در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متنوعی برای کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است که برپایی ایستگاه معرفت یا پایگاه‌های سیار همراه با جُنگ و مسابقه از 1 لغایت 22 فروردین هر شب ساعت از 20 تا 24 در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی یکی از این ویژه برنامه ها به شمار می‌رود.
 

"همراه با کبوتران رضوی" میزبان کودکان زائر
ویژه برنامه "همراه با کبوتران رضوی" در قالب پایگاه‌های سیار کودک و جُنگ کودکانه ویژۀ ماه مبارک رمضان خواهد بود که هر روز از ساعت15/30 الی 17 همچنین 18 الی 22/30در صحن ها و رواق‌های حرم مطهر میزبان کودکان زائر خواهد بود.
 

ویژۀ روزه اولی‌هابا حضور 350 نفر
مراسم اسقبال از ماه مبارک رمضان ویژۀ روزه اولی‌ها نیز از دیگر برنامه های ویژه این ایام است که با حضور 350 نفر 19اسفند از ساعت 17:30 الی 15:30 در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.
 

ویژه برنامه های «ترنم وحی» و «بیتوته» میزبان نوجوانان
از ویژه برنامه های تدارک دیده شده در بهار قرآن برای نوجوانان می توان به ویژه برنامه های ترنم وحی و بیتوته اشاره کرد.

در ویژه برنامه‌ ترنم وحی که با قرائت نیم حزب قرآن کریم همراه خواهد بود برنامه های دیگری چون اجرای گروه سرود، تبیین اهمیت رمضان و برکات آن، نماز جماعت و افطاری نیز تدارک دیده شده که این برنامه در ماه مبارک رمضان از ساعت 15 تا اذان مغرب در پایگاه دخترانه برگزار می شود.

ویژه برنامه بیتوته نیز با محفل انس با قرآن، حلقه نور، سخنراني و مداحي، مناجات خواني، اقامه نماز شب، زيارت و پذيرائي در مهمانسراي امام رضا عليه السلام در شب‌های جمعه ماه مبارک رمضان همراه خواهد بود و این برنامه نیز از ساعت 22 تا 6 صبح در پایگاه نوجوان واقع در شبستان مسجد گوهرشاد پذیرای علاقه مندان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی