پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۷

توزیع ۱۹۲ بسته معیشتی بین نیازمندان اصفهانی توسط کانون خدمت رضوی

در دهه نخست ماه مبارک رمضان و به همت کانون خدمت رضوی شهید بهشتی اصفهان، تعداد ۱۹۲ بسته معیشتی در محله مسجد لنبان و صائب بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مهدی نصر معاون کانون خدمت رضوی شهید بهشتی گفت: طبق روال هر ماه قمری، در ابتدای ماه مبارک رمضان یک گوسفند قربانی شد و همچنین بانیان خیر، دو گوسفند دیگر نیز قربانی کردند که گوشت این سه رأس گوسفند، در ۶۰ بسته تقسیم شد.
نصر در مورد سایر بسته‌های ارزاق گفت: همچنین تعداد ۶۲ بسته ارزاق، هرکدام شامل ۵ کیلو برنج ایرانی، ماش، نخود و عدس، یک بطری روغن مایع و دو بسته ماکارونی، به ارزش حدود ۴۰۰ هزار تومان در هر بسته تهیه شد.
معاون کانون خدمت رضوی شهید بهشتی در مورد بسته‌های میوه عیدانه گفت: میوه‌ها شامل سیب و پرتقال و نارنگی و خیار بود که تعداد ۷۰ بسته میوه آماده و توزیع شد.
نصر گفت: این بسته‌ها در مجموع شامل تعداد ۶۰ بسته گوشت و ۶۲ بسته ارزاق و ۷۰ بسته میوه، به ارزشی بالغ بر ۷۰ میلیون تومان طی چند مرحله تهیه و توزیع شد که هزینه آن را خادمیاران، یاوران رضوی و بانیان خیر، تقبل و بین نیازمندان آبرودار توزیع کردند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی