پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۰۸

برگزاری محافل تخصصی قرآن کریم به همت کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ تهران

خادمیاران کانون بانوان و خانواده منطقه دارالمومنین تهران جلسات هم‌اندیشی با محتوای جهاد تبیین و حفظ قرآن برگزار می‌کنند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، کانون بانوان و خانواده منطقه دارالمومنین در راستای حضور در میدان جهاد تبیین و عمل به فرامین رهبر انقلاب نشست‌هایی را با موضوعاتی همچون احکام و اخلاق برای عموم بانوان منطقه برگزار می‌کند.
این نشست‌ها که در چهارشنبه‌های امام رضایی به یاد و نام امام رئوف مزین و متبرک می‌شود، با استقبال خوبی روبه‌رو شده و به‌صورت مستمر ادامه دارد. 
از اهداف اصلی این جلسات که از ۴ ماه پیش آغاز شده می‌توان به تلاش برای پاسخگویی به شبهات، بصیرت‌افزایی و شفاف‌سازی ابهامات دینی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد. 
افزون بر این به مسائل و معضلات فراگیر جامعه و خانواده‌ها همچون روابط زوجین و تربیت فرزندان هم پرداخته می‌شود‌.
از دیگر برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی و مذهبی کانون بانوان منطقه ۱۴ برپایی محافل حفظ تخصصی قرآن کریم در مسجد شهابی است که ۱۰ نفر از علاقه‌مندان به حفظ کلام‌الله مجید در این کارگاه آموزشی در چهارشنبه‌های امام رضایی شرکت می‌کنند و از برکات معنوی قرآن بهره‌مند می‌شوند.
خادمیاران این کانون همچنین با تولید محتواهای علمی‌، آموزشی و رسانه‌ای تحت عنوان دانستنی‌های خانواده و انتشار آن‌ها در فضای مجازی در جهت افزایش و آگاهی ‌خانواده‌ها و ارتقاء سلامت روانی آن‌ها گام‌های موثر و قابل توجهی برداشته‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی