پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۷

نمایشگاه مردمی قرآن کریم با حضور خادمیاران رضوی در شهرکرد برپا شد

بیست ویکمین نمایشگاه مردمی قرآن کریم در استان چهارمحال وبختیاری با حضور و همکاری خادمیاران رضوی از ۱۸ فروردین به مدت ۴ روز در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از چهارمحال وبختیاری، حجت الاسلام و المسلمين محمدابراهيم حجت پناه، مسئول دبيرخانه کانون خدمت رضوي استان چهارمحال و بختياري درباره برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم در استان اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی با توجه به گستره، جایگاه و اهمیت آن از اولویت و اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی ضمن اشاره به هشدار مقام معظم رهبری درباره تهاجم فرهنگی، گفت: ما باید مانند فرماندهان دفاع مقدس جرأت داشته باشیم سبک زندگی اسلامی را در زندگی خود پیش ببریم.
به گفته حجت الاسلام حجت پناه هدف از برگزاری این نمایشگاه خانواده محور، جذب بیشتر جوانان و نوجوانان دهه‌ هشتادی و نودی به معارف قرآن و اهل‌بیت علیهم السلام بود.
وی با توجه به فعالیت بیش از ۱۰۰ خادم‌یار عمومی و تخصصی در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با فعالیت خادمیاران کانون‌های محله‌ای و همچنین کانون‌های تخصصی کتاب و کتابخوانی، بانوان و خانواده، علمی، تولیدات محصولات فرهنگی هنری، مشاوره و مددکاری، قرآن و... خدماتی از جمله شبستان قرآن و رسانه، جلسات قرائت و تدبر، رواق کودک قرآنی، رواق هنر، رواق تربیت و سبک زندگی قرآنی، فروش کتاب و محصولات فرهنگی، بازی‌های آموزنده، افطاری و سینما کودک را به مردم ارائه کرد. 
وی در پایان با اشاره به محوریت خانواده در این نمایشگاه و فضای شاد مناسب با نسل نوجوان و جوان با اولویت دادن به محتوای فرهنگی تربیتی در اجرای برنامه‌ها افزود: امید است در این سال که مشارکت مردم توسط رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته، شاهد حضور و همکاری مستمر مردم در عرصه‌های گوناگون از جمله برپایی برنامه‌های مختلف استانی مثل نمایشگاه‌های قرآنی و... در سرتاسر استان چهارمحال و بختیاری باشیم تا به لطف خدا و عنایت و مدد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) شاهد نابودی مستکبران عالم و در راس آن آمریکا و اسرائیل جنایت کار، زمینه ساز خوبی برای ظهور امام زمان (عج) باشیم.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی