پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۳۰

فعالسازی ظرفیت‌های شهاب خودرو در حوزه خدمات شهری با همکاری شورای شهر تهران

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت شهاب خودرو با روسای کمیسیون‌های عمران، حمل‌ و نقل، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با رویکرد فعالسازی ظرفیت‌های این شرکت در حوزه خدمات شهری برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای شهر تهران با اشاره به جایگاه ویژه شرکت شهاب خودرو در حوزه ناوگان حمل و نقل درون شهری در کشور گفت: امیدوارم با توسعه همکاری‌ها، شهاب خودرو بتواند در حوزه تامین ناوگان مسافربری اتوبوس، مینی بوس و ون در استان تهران نقش موثر و پررنگی داشته باشد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در بخش دیگر از این نشست با استقبال از طرح‌های جدید شهاب خودرو در حوزه خدمات شهری اظهار کرد: مخازن جدید جمع‌آوری زباله، خودروهای جدید مکانیزه حمل زباله، خطوط تفکیک زباله و پسماند و... از جمله طرح‌های خوب این شرکت به شمار می‌رود.

دکتر مهدی پیرهادی ادامه داد: با توجه به توانمندی‌های شهاب خودرو، سازمان مدیریت پسماند شهر تهران باید استفاده از ظرفیت‌های این شرکت را در دستور کار قرار دهد. 

او همچنین بر لزوم بهره‌مندی حوزه خدمات شهری تهران از دستگاه «تاپ ترنر» که به دست متخصصان شرکت شهاب خودرو طراحی و تولید شده نیز تاکید کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری افزود: تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز همچون خودروهای چند منظوره و جاروب‌های شهری از جمله نیازهای سازمان خدمات شهری است که در نظر داریم از تکنولوژی روز دنیا برای رفع آن استفاده کنیم.
 

هدف‌گذاری برای ارائه محصولات متنوع و بروز خدمات شهری
مدیرعامل شرکت شهاب خودرو نیز در این جلسه گفت: این مجموعه از گذشته، نقش موثر و پررنگی در حوزه حمل ‌و نقل درون شهری، برون شهری و همچنین خودروهای خدمات شهری داشته است که در طول چند سال اخیر متاسفانه نتوانسته جایگاه واقعی خود را حفظ کند.

مهندس مجید مدنی با تاکید بر لزوم فعال‌سازی تمام بخش‌های این شرکت ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با ارائه محصولات متنوع و بروزِ خدمات شهری، شاهد حضور مجدد شهاب خودرو در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به توانایی این شرکت برای راه‌اندازی سایت کامل و یکپارچه تفکیک و بازیافت زباله اظهار کرد: دستگاه تاپ ترنر تولید شده توسط شهاب خودرو، جزء بروزترین دستگاه‌ها در این حوزه است.

مدیرعامل شرکت شهاب خودرو ادامه داد: این دستگاه مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا و به دست متخصصان داخلی شرکت طراحی و تولید شده و آماده ارائه خدمات است.

او در این جلسه همچنین از هدف‌گذاری برای تولید و واردات اتوبوس و ون توسط شرکت شهاب خودرو در قالب برنامه‌ای کوتاه مدت خبر داد و افزود: در تلاش هستیم با تحقق این هدف بتوانیم سهم بسزایی در حوزه حمل‌ونقل درون شهری داشته باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی