پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۲۱ تهران برگزار شد:
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

کارگاه آموزشی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه در چهارشنبه امام رضایی

کارگاه آموزشی «مبانی و مفاهیم طرح‌واره های ناسازگار اولیه» توسط کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۲۱ تهران در چهارشنبه امام رضایی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، کارگاه آموزشی مبانی و مفاهیم طرح‌واره های ناسازگار اولیه، نحوه شکل‌گیری، عملکرد و تاثیر آنها بر روابط فرد با خود، دنیا و دیگران، توسط کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۲۱ تهران برگزار شد.
مریم باقری مسئول کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۲۱ تهران در این خصوص گفت: این کارگاه آموزشی در مرکز خیریه حامیان واقع در شهرک استقلال با تدریس کارشناس و خادمیار توانمند این حوزه آرزو سیفی و حضور ۲۰ نفر از بانوان متاهل سنین ۲۵ تا ۶۵ ساله برگزار شد.
وی در خصوص ضرورت برگزاری این کارگاه گفت: با توجه به اینکه طرح واره‌های ناسازگار نقش مهمی در همه ابعاد زندگی ایفا می‌کنند و موجب عملکرد ناسالم فرد در زمینه‌های مختلف و اصلی زندگی از جمله انتخاب‌های مهم زندگی، تحصیل، ازدواج، شغل و... می‌شوند، برگزاری این کارگاه می‌تواند کمک کند تا فرد بتواند با چالش‌ها و احساسات به روشی سازنده کنار بیاید و با انطباق پذیری بیشتر به روابط با خود، دیگران و دنیا به طور سالم بپردازد و از الگوهای مخرب تکراری دست بردارد.
باقری گفت: پیش از این کارگاه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف روانشناسی و خانواده توسط کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی در سطح منطقه ۲۱ برگزار‌ شده ‌است.
 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی