پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۳

هدفگذاری برای ایجاد زنجیره کامل خدمات خودرویی در شهاب یار

مدیرعامل شرکت شهاب یار زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی زنجیره کامل خدمات خودرویی و بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در این مجموعه خبر داد و گفت: بدین منظور مذاکرات متعددی با چندین تامین‌کننده و پیمانکار برای تکمیل زنجیره خدمات در شرکت انجام شده است.

سیامک میراحمدی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با ایجاد زنجیره مذکور در شرکت شهاب یار، علاوه‌بر دستیابی به ارزش افزوده و درآمد بیشتر، شاهد تکمیل زنجیره خدمات خودرویی در این مجموعه خواهیم بود.

 

او با اشاره به بازسازی نخستین دستگاه اتوبوس شهری کامینز در شرکت شهاب یار خاطرنشان کرد: این امر در راستای تحقق زنجیره مذکور و همچنین تنوع بخشی به فعالیت‌ها، کسب حداکثر بازدهی از امکانات موجود و دسترسی به بازار جذاب بازسازی اتوبوس‌های فرسوده صورت می‌گیرد.

 

مدیرعامل شرکت شهاب یار ادامه داد: سال گذشته بعد از مذاکرات متعدد، همکاری این شرکت با سازمان اتوبوس رانی تهران برای بازسازی اتوبوس‌های فرسوده آغاز و پس از هماهنگی‌های اولیه تعداد 3 دستگاه اتوبوس با برند رنو برای بازسازی به شرکت شهاب یار ارسال شد.

 

او همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور توسعه خدمات این شرکت در سایر استان‌ها تصریح کرد: متعاقب آماده‌سازی دستگاه اول(اتوبوس شهری کامینز)، با تعداد دیگری از شهرداری‌های کشور که محصول مورد نظر را در ناوگان حمل‌ونقل خود دارند، مذاکره صورت گرفت و مقرر شد طی روزهای آتی از نمونه بازسازی شده توسط شرکت شهاب یار دیدن کنند و در صورت تایید، فرایند اورهال و بازسازی اتوبوس‌های فرسوده آن‌ها نیز در این شرکت انجام شود.

 

میر احمدی گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، تصمیم بر آن شده است قرارداد بازسازی اتوبوس‌ها با موتور کامینز مربوط به شهرداری همدان برای اورهال و بازسازی به شرکت شهاب خودرو انتقال و توسط این شرکت انجام شود.

 

,وی افزود: ناگفته نماند اتوبوس‌های بازسازی شرکت واحد تهران از نوع شهاب چپ درب بوده که برای اولین بار به شرکت شهاب یار ارجاع داده شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی