پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۴

توزیع 30 هزار پرس غذا در ایام دهه کرامت در سطح استان بوشهر

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در جمع نمازگزاران روز جمعه با بیان اینکه در دهه کرامت برای هر شهرستان برنامه‌های مختلف طراحی شده است، گفت: در ایام دهه کرامت 30 هزار پرس غذا توزیع می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، مهران خورده‌بین‌مقدم در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار کرد: دهه کرامت با شعار «با شما سربلندیم و همه خادم الرضائیم» با سالروز تولد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های این ایام از سوی بنیاد کرامت رضوی، مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی برگزار می‌شود گفت: این بنیاد یکی از نهادهای خدمات‌رسان مردمی در ابعاد فرهنگی و اجتماعی است که دارای 12 سرفصل است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۹ کانون تخصصی و یک کانون محله‌ای در استان خاطرنشان کرد: این کانون‌ها در بخش‌های مختلف اشتغال‌زایی، کتابخوانی، ورزشی، حوزه سلامت، توزیع بسته‌های معیشتی، اعزام کاروان‌های زیارتی در حوزه‌های مختلف، مشاوره، تعلیم و تربیت و بخش حقوقى فعالیت جهادی می‌کنند.
خورده‌بین یکی از برنامه‌های مهم کانون خدمت رضوی را توجه به حل مشکلات نیازمندان و حضور در نقاط محروم دانست و بیان کرد: تعمیر مسکن نیازمندان و توزیع بسته معیشتی میان آنان از دیگر مأموریت‌های این نهاد است.
وی با اشاره به مشارکت خادمیاران و یاوران رضوی در فعالیت کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در دهه کرامت برای هر شهرستان 40 برنامه شاخص طراحی شده و همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) اجرا 450 برنامه در سطح استان آغاز شد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از توزیع 30 هزار پرس غذا در ایام دهه کرامت در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در سفره رضوی استان بوشهر بیش از 30 هزار پرس غذا که با مشارکت خادمیاران رضوی و خیرین تهیه شده توزیع می‌شود.
خورده‌بین مقدم آزادی 19 زندانی جرایم غیرعمد مالی در دهه کرامت و راه اندازی نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی بانوان تحت عنوان بازارچه خاتون در مصلای جمعه بوشهر را از دیگر برنامه‌ها دهه کرامت در استان بوشهر اعلام کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی