پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

گذرگاه امام رضا(ع) در رفسنجان افتتاح شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه و مسئولان شهر رفسنجان، گذرگاه امام رضا(ع) و مواکب جشن‌های کانون‌های رضوی افتتاح شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا اسماعیلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: در نخستین روز از دهه کرامت گذرگاه امام رضا(ع) در ابتدای بلوار امام رضا(ع) طی مراسمی با حضور امام جمعه، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، شهردار و خادمین حرم مطهر حضرت معصومه(س) افتتاح شد.
اسماعیلی افزود: در ادامه این مراسم مسئولان از مواکب و غرفه‌های خدمت رضوی که برای جشن‌های دهه کرامت برپا شده بود بازدید کردند.
وی بیان کرد: خادمیاران رضوی در دهه کرامت در غرفه‌های کودک و نوجوان،  سلامت، چایخانه حضرتی، کتاب خوانی و شهدا پذیرای شهروندان هستند.
اسماعیلی بیان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی با حمل پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدا حال و هوای امام رضایی به این محفل شهدایی بخشیدند.
لازم به ذکر است، به مناسبت آغاز دهه کرامت خادمیاران و یاوران رضوی رفسنجان قبور مطهر شهداء را گلباران کردند.
گفتنی است: به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت طی  مراسمی با شکوه به میزبانی خادمین امام رضا(ع) از خادمین  و پرچم حرم مطهر فاطمه معصومه (س) استقبال شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی