پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت رضوی،
۱۴۰۳-۰۲-۲۵

نسیم رحمت رضوی در جمع معلولان ذهنی مراغه وزیدن گرفت

خادمیاران رضوی شهرستان مراغه در نخستین روز از دهه کرامت رضوی برای دیدار با معلولان کم توان ذهنی در مرکز توانبخشی و مراقبتی شهرستان حضور یافتند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، خادمیاران حضرت ثامن الحجج، آقا علی ابن موسی الرضا(ع) با معلولان ذهنی مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی پردیس مراغه دیدار کردند.
در اولین روز از دهه کرامت و در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) خادمیاران به همراه پرچم مطهر بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور در مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی معلولان ذهنی دختر بالای ۱۴ سال با معلولان ساکن در آن و پرسنل تلاشگر و زحمتکش این مرکز دیدار کردند.
در این مراسم معلولان عزیز با طنین نوای دلنشین صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) با چشمانی گریان و دلی آکنده از مهر و دلدادگی پرچم حرم مطهر را زیارت و به آغوش کشیدند تا التیام دردهای خاموش آنها بوده باشد. 
در این دیدار جعفر قهوه چیان دبیر کانون مرکزی شهرستان مراغه ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، توفیق خدمتگزاری پرسنل زحمتکش این مرکز برای معلولان عزیز را، توفیق الهی دانسته و برای آنان از درگاه خداوند متعال سلامتی و اجر اخروی مسئلت نمودند، و هزینه یک وعده اطعام معلولان این مرکز به تعداد 100 پرس غذای گرم که از طرف یکی از خیرین کانون مرکزی مراغه تأمین شده بود به حساب مرکز واریز کرد. 
لازم به ذکر است مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی معلولان ذهنی دختر بالای ۱۴ سال پردیس مراغه، میزبان حدود ۸۰ نفر از عزیزان دختر معلول منطقه شمال غرب کشور است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی