پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۶

کسب عنوان کارشناس برتر تحقیق‌وتوسعه خراسان رضوی توسط شرکت آرد قدس رضوی

در «آیین تجلیل از مردان و زنان تلاشگر جبهه تولید» که توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، از سعید مطابق مدیر واحد R&D شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی به عنوان کارشناس برتر تحقیق و توسعه استان تقدیر شد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: در این مراسم از 20 فعال مرد و 20 فعال زن در حوزه صنعت در رسته‌ها و رشته‌های شغلی مختلف تقدیر به عمل آمد که طی آن از سعید مطابق به عنوان تلاشگر نمونه در بخش تحقیق و توسعه تجلیل شد.
محمدرضا رجبی مقدم، کسب این موفقیت را حاصل تلاش‌ها و دستاوردهای واحد تحقیق و توسعه شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و تولید محصولات سلامت محور عنوان کرد.
او ادامه داد: فرمولاسیون و تولید انواع بهبوددهنده آرد و نان با هدف کاهش دور ریز و ضایعات نان و همچنین طراحی دیاگرام و تولید آرد کامل گندم با حفظ کیفیت و ارزش غذایی، از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی با اشاره به فرمولاسیون و تولید محصولات غذایی بدون گلوتن برای بیماران خاص توسط این مجموعه خاطرنشان کرد: فرمولاسیون و تولید پودر کیک بدون شکر برای بیماران مبتلا به دیابت نیز یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات واحد تحقیق و توسعه شرکت است.
او درباره مهم‌ترین برنامه‌های شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی در حوزه R&D هم گفت: در این راستا تنوع‌بخشی به سبد محصولات سلامت محور شرکت و طراحی محصولات جدید در دستور کار قرار دارد.
رجبی مقدم ادامه داد: تلاش برای ورود به بازارهای صادراتی از دیگر برنامه‌های مهم این واحد در سال جاری به حساب می‌آید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی