پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۸

معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی میزبان گروهی از فعالان فرهنگی کشور کنیا شد

معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی میزبان گروهی 7 نفره از فعالان فرهنگی کشور کنیا، معرفی شده از سوی سفارت ایران در نایروبی شد.

به گزارش آستان‌نیوز، شیخ علی ساموجا معاون موسسه اهل بیت(ع) در نایروبی به همراه 6 نفر از فعالان فرهنگی کشور کنیا روز گذشته (۲۷ اردیبهشت) ضمن حضور در مشهد مقدس و تشرف به بارگاه منور رضوی از برنامه‌هایی که به همت معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برای آنان تدارک دیده شده بود، بهره‌مند شدند.
برگزاری جلسه با اداره هماهنگی و توسعه معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی بازدید میدانی از حرم مطهر و کتابخانه، بهره‌مندی از خوان با برکت حضرت رضا(ع) ، اهداء کتیبه و هدایای متبرک رضوی، برخی از برنامه‌های اجرایی ویژه این گروه بود.
فعالیت‌های این گروه در حوزه فرهنگی، تبلیغی، علمی، آموزشی و ادیان است که در همین راستا ظرفیت‌های مرتبط آستان قدس رضوی برای آنان تبیین و مقرر شد در صورت امکان ارتباط از طریق فضای مجازی به صورت برگزاری جلسات مذهبی با محوریت زیارت، برگزاری مراسمات آنلاین، ترجمه به زبان سواحیلی که زبان دوم آنان است و... محقق شود.
همچنین امکان همکاری‌های مشترک در زمینه وقف‌های مشارکتی به نام امام رضا(ع) در کنیا و معرفی شخصیت‌هایی که قصد سفر به کشور ایران و تشرف به بارگاه منور رضوی را دارند، به معاونت بین‌الملل آستان قدس رضوی برای میزبانی هر چه شایسته‌تر از آنان، از دیگر مباحثی بود که در این دیدار بررسی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی