پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور نماینده آستان قدس رضوی برگزار شد،
۱۴۰۳-۰۲-۳۰

برگزاری مراسم دهه کرامت در مرو قدیم کشور ترکمنستان 

معاون امور بین‌الملل به نمایندگی از آستان قدس رضوی در مراسمی که به مناسبت ایام دهه کرامت در  مرو قدیم واقع در کشور ترکمنستان برگزار شد، حضور یافت.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار آستان‌نیوز، به جرئیات این سفر اشاره کرد و گفت: جشنواره امام رضا(ع) در مرو قدیم و در محل اقامت حضرت رضا(ع) به صورت سالانه برگزار می‌شود و امسال نیز این جشنواره با حضور سفارت جمهوری اسلامی در ترکمنستان و جمعی از مشتاقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.
 وی تصریح کرد: حدود 1000 نفر در این مراسم حضور یافتند و سفیر و رایزن جمهوری اسلامی ایران، سفیر جمهوری اسلامی در کشور پاکستان و مقامات محلی ترکمنستان از مهمانان این مراسم بودند.
معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی که در این مراسم به عنوان یکی از سخنرانان به تبیین جایگاه و شخصیت امام رضا(ع) پرداخته بود، تصریح کرد: سخنرانی دو تن از پژوهشگران در حوزه مطالعات تاریخ و نسخ خطی و همچنین بهره‌مندی از سخنان سفیر جمهوری اسلامی ایران  و سفیر کشور پاکستان در ترکمنستان از برنامه‌های این مراسم بود.
وی بازدید از محل اقامت حضرت رضا(ع)، اجرای گروه تواشیح، قرائت اشعار و سروده‌های آئینی، تبرک جستن از پرچم متبرک آستان قدس رضوی و توزیع 2 هزار بسته را از برنامه‎های اجرایی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در این مراسم ذکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی