پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۵

تقدیر از عوامل‌ اجرایی آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

در نشستی صمیمانه، از عوامل اجرایی غرفه‌های آستان قدس رضوی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تقدیر شد.

 در این نشست، رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران امسال مصداق بارز تحقق شعار هر نمایشگاه کتاب، یک پایگاه علمی برای آستان قدس رضوی، بود، اظهار کرد: همکاران ما، این خادمان علمی فرهنگی عالم آل محمد(ص) با نیتی خالص، بی منت و بی‌ریا در این نمایشگاه خدمت کردند و مشارکت فعال در این رخداد فرهنگی بزرگ داشتند که جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.
دکتر احد فرامرز قراملکی، فروتنی همکاران بنیاد در این نمایشگاه را مثال زدنی دانست و گفت: در این نمایشگاه از محقق اندیشمند و صاحب قلم گرفته تا سایر عوامل دست به دست هم دادند و به مدت 17 روز درگیر این رویداد بزرگ بودند.
وی همچنین با اشاره به فعالیتهای رسانه‌ای که در این نمایشگاه رقم خورده است، افزود: تمامی این فعالیت‌ها را ارج می‌نهم و شاهد بودیم که شما عزیزان با امکاناتی اندک و تعداد محدود به اندازه چند ماه در این ده روز فشرده کار کردید و با تدبیر و کوشش شما، آثار و فعالیت‌های بنیاد در شبکه‌های صدا و سیما برای مردم جای جای ایران و حتی در سطح بین‌المللی معرفی شد.
قراملکی ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه، جلسات بسیار زیاد معرفی و نقد کتاب با حضور مولفان و دانشمندانی که با بنیاد همکاری دارند، برگزار شد و از اتفاقات بسیار خوبی  بود که در این مدت رقم خورد.
وی در ادامه به حضور برنامه‌های زنده و پخش‌های مجدد این برنامه‌ها از رسانه‌های ملی اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در راستای امتداد اجتماعی پژوهش‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده بود.
رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، همچنین خاطر نشان کرد: ارتباط علمی فراوانی که با نویسندگان ناشران معروف و جریان‌های علمی که به کیفیت کار ما و جذب اساتید و دانشمندان کمک خواهد کرد از دیگر اتفاقات خوب در این نمایشگاه بود.
وی با بیان اینکه شعار «هر نمایشگاه یک پایگاه علمی برای آستان قدس رضوی» در این نمایشگاه تحقق یافت، ادامه داد: مهم‌ترین عنصر این نمایشگاه یکپارچگی، انسجام، وحدت و صمیمیت بود و در واقع ما با نام آستان قدس رضوی و بدون اینکه نام ناشران را قید کنیم در این نمایشگاه به صورت منسجم حضور فعالی داشتیم.
وی افزود: روابط عمومی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در حال برنامه‌ریزی برای بهتر برگزار کردن این رویداد بزرگ در سال آینده است تا هر سال بهتر از سال قبل در این نمایشگاه حاضر شود.
دکتر قراملکی بیان کرد: همکاران ما نشان دادند که برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی بزرگ از تمامی استانداردها برخوردار هستند و سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی این ظرفیت را دارد تا در نمایشگاه‌های بین المللی نیز حضور فعالی داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی