پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۲۴

اجرای طرح فرهنگی پیک آرامش، در کتابخانه امام رضا(ع) قاین 

کتابداران کتابخانه امام رضا(ع) قاین وابسته به آستان قدس رضوی، طرح پیک آرامش را، در راستای دسترسی جامع، آسان و سریع جامعه هدف به کلیه منابع اطلاعاتی و خدمات کتابخانه‌ای اجرا کردند.

به گزارش آستان‌نیوز، محمدباقر صحرایی، رئیس کتابخانه امام رضا(ع) قاین در خصوص طرح پیک آرامش گفت: با توجه به اینکه رسالت کتابخانه های عمومی در ارتقای سطح فرهنگ جامعه ایجاد شرایط سهل برای دسترسی به محمل های اطلاعاتی است، کتابخانه امام رضا(ع) قاین تصمیم به اجرای طرح پیک آرامش در بیمارستان شهدای این شهر گرفت تا بدین طریق در راستای رسالت اجتماعی خود گام بردارد.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد جامعه به دلیل مشغله‌های بالای کاری و یا خانوادگی و وجود فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با دنیای کتاب خداحافظی کرده‌اند، به همین دلیل کتابخانه امام رضا(ع) تصمیم گرفت تا امکان دسترسی آسان و سریع به منابع اطلاعاتی را برای کارمندان بیمارستان و خانواده‌های‌شان فراهم کند تا فعالان کادر درمان شهرستان با فراغ بال بیشتری در جبهه سلامت، خدمت داشته باشند. 

وی به شیوه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح دو رابط از سوی کتابخانه و بیمارستان معرفی و برای عضویت پرسنل بیمارستان تبادلات لازم را انجام می‌دهند. 

صحرایی ادامه داد: پس از عضویت لیست منابع درخواستی توسط رابط تحویل و در خصوص ارسال منابع اقدام لازم صورت گرفته و منابع مطالعه شده،  بازگردانده می‌شود. 

لازم به ذکر است؛ کتابخانه امام رضا (ع) قاین در دو طبقه با زیربنای ۹۲۰ متر مربع در سال 1386 توسط آستان قدس رضوی به بهره برداری رسید و در طول  این مدت، با ارائه خدمات آموزشی، کمک آموزشی و سایر خدمات کتابخانه ای در خدمت دوستداران علم و دانش بوده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی