پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۲۷

20عنوان فعالیت تبلیغی و 200 تولید رسانه‌ای امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار آستان قدس رضوی

با همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، جلسه‌ای با هدف هم‌اندیشی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در این بارگاه منور برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، در این جلسه که با حضور جمعی از نیروهای اجرایی، مدیران و معاونت‌های مرتبط با حوزه امر به معروف و نهی از منکر حرم مطهر رضوی در محل اتاق جلسات فاطمیون برگزار شد، حاضران پیرامون موضوع امر به معروف و نهی از منکر و چگونگی انجام بهتر و کارآمدتر این فریضه دینی در حرم مطهر رضوی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلمان بی‌نیاز، مسئول دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر حرم مطهر رضوی در حاشیه این جلسه، اظهار کرد: جلسات هم‌اندیشی در این زمینه از سال 1401 به صورت مستمر و در سطوح مختلف اجرایی و شورای عالی امر به معروف و نهی از منکر در موضوعات مختلف در این آستان مقدس، برگزار شده است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در حرم مطهر رضوی، گفت: اجرای طرح حجاب فاطمی، تذکر لسانی زائران و مجاوران توسط خادمان خواهر نسبت به رعایت حجاب و آرایش، ارائه خدمات آموزشی در زمینه روش‌های امر به معروف و نهی از منکر به خادمان، فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای از جمله برگزاری پرسمان دینی، بیان احکام بین الصلاتین، حلقه‌های معرفت، گفتگوی چهره به چهره با زائر، برپایی پایگاه عفاف و حجاب، نشست‌های قرآنی، تولید کلیپ‌های معرفتی و اطلاع‌رسانی و... از جمله این اقدامات است.

حجت‌الاسلام بی‌نیاز در ادامه افزود: معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در سال جاری بالغ بر 20 عنوان فعالیت تبلیغی و 200 تولید رسانه‌ای با موضوع حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی