پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۰۴

ثبت نام دوره آموزشی "سخنوران کوچک" آغاز شد

دوره آموزشی "سخنوران کوچک" با همکاری مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و موسسه رایحه، در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی در این باره گفت: این دوره آموزشی با هدف استعداد یابی از کودکان در رشته‌های دکلمه خوانی، شعرخوانی، قصه‌گویی و نقالی ویژه کودکان ۶ تا ۸ سال (دختر و پسر) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان با بیان این که حضور در این دوره آموزشی مبتنی بر قبولی در تست‌های اولیه است، اظهار کرد: علاقه‌مندان تا ۷ تیرماه فرصت دارند در این دوره آموزشی نام‌نویسی کنند، تست اولیه رایگان برای حضور در این دوره آموزشی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ساعت ۱۶ تا ۱۹ در مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی واقع در چهارراه شهدا، فاز یک بازار مرکزی انجام می‌شود.

وی به برگزاری کلاس‌های دوره آموزشی "سخنوران کوچک" در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی اشاره کرد و افزود: پذیرفته‌شدگان در تست‌های اولیه امکان حضور در دوره آموزش مقدماتی را به مدت ۱۰ جلسه (هفته‌ای دو جلسه) خواهند داشت و کلاس‌های آموزشی این دوره، از ۱۷ تیر تا پایان مرداد با ظرفیت ۱۵ تا ۲۰ نفره، برگزار خواهد شد.

میریان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان پس از گذراندن مرحله آموزشی مقدماتی به مرحله تکمیلی راه می‌یابند که از نیمه شهریور ماه،  هر هفته یک جلسه میزبان حضور کودکان نخبه، خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری پاتوق‌های طلایی روشنا پس از دوره تکمیلی، اردوهای نیم‌روزی ویژه فراگیران و مادرانشان وحضور استادان مطرح کودک و نوجوان با تخصص‌های مختلف، از جمله برنامه‌هایی است که در دوره آموزشی "سخنوران کوچک" اجرا می‌شود. 
گفتنی است؛ معرفی کودکان به مراکز مختلف جهت اجرای برنامه، نشست‌های قصه و بازی، ایجاد صفحه مجازی ویژه کودکان و تولید برنامه تلویزیونی ، از جمله مزایای این دوره آموزشی برای کودکان به شمار می‌رود.

مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی یادآور شد: افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام جهت تست و مصاحبه به سایت markazquran.razavi.ir مراجعه و یا به شماره تماس ۰۹۰۱۶۷۳۹۵۵۱ در پیام‌رسان ایتا پیام ارسال کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی