پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی خبر داد؛
۱۴۰۳-۰۴-۱۰

ثبت نام بیش از 4 هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی»

سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی از استقبال بی‌نظیر زائران و مجاوران نسبت به طرح «شمیم تلاوت رضوی» در سال جاری خبر داد.

محمد مقومی، سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، اظهار کرد: طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» باهدف آموزش قرآن کریم در حرم مطهر رضوی آغاز به کارکرد و برای اولین‌بار ثبت‌نام آن به‌صورت الکترونیکی و از طریق پیام‌رسان نسیم رضوان انجام شد.

وی با بیان اینکه با تسهیل‌سازی صورت‌گرفته در فرایند ثبت‌نام این ضیافت قرآنی، امسال شاهد استقبال بی‌نظیر زائران و مجاوران در این طرح بودیم، گفت: امسال 4 هزار و 298 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که این شور و اشتیاق برای فراگیری علوم قرآنی، نویدبخش نسلی فرهیخته و متعهد به آموزه‌های الهی است.

سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی تصریح کرد: ثبت‌نام الکترونیکی در این طرح با همکاری مرکز فناوری اطلاعات حرم مطهر و مهندسان پرتلاش آن مجموعه انجام شد که مورد استقبال زائران و مجاوران قرار گرفت.

مقومی اظهار کرد: هم اکنون امکان ثبت‌نام و کلاس‌بندی در پیام‌رسان نسیم رضوان برای شرکت‌کنندگان فراهم شده است و در آینده‌ای نزدیک، امکاناتی همچون مشاهده نمرات، حضوروغیاب و صدور گواهینامه نیز به آن اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی 4 هزار و 298 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد دو هزار و 79 نفر در رشته قرائت قرآن، یک هزار و 88 نفر در دوره‌های تفسیر و حدیث عمومی (خواهران و برادران) و ۷۱۸ نفر در رشته حفظ جزء‌های منتخب قرآن و ۴۱۳ نفر در دوره‌های نهج‌البلاغه، تدبر در قرآن و شرح نامه امام رضا(ع) به عبدالعظیم حسنی و صحیفه سجادیه در بخش ویژه خواهران، شرکت کرده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی