پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی اعلام کرد
۱۴۰۳-۰۴-۲۰

 برگزاری محفل قرآنی «عُشاق الحسین (ع)» هم زمان با ایام محرم

 معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی از برگزاری محفل قرآنی «عشاق الحسین (ع)» هم‌زمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی نژاد با اعلام این خبر گفت: هم زمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، محفل قرآنی عشاق الحسین (ع) با حضور قاریان برجسته و ممتاز آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این مراسم نورانی قاریان با تلاوت آیات روح‌بخش قرآن کریم، عطر خوش قرائت قرآن را در فضای ملکوتی حرم مطهر رضوی پراکنده و عزاداران و عاشقان حسینی را میهمان ضیافت نورانی قرآن می‌کنند.
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی افزود: این مراسم در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، هر روز بعدازظهر ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در محل دارالقرآن حرم مطهر رضوی میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به محافل قرآنی است.
وی عنوان کرد: علاوه بر تلاوت قرآن کریم، در این محفل معنوی، معارف قرآنی نیز توسط اساتید برجسته تفسیر و بیان می‌شود تا مخاطبان ضمن بهره‌مندی از فیوضات تلاوت قرآن، با مفاهیم و درس‌های آموزنده این کتاب آسمانی نیز آشنا شوند.
حجت‌الاسلام شریعتی نژاد اضافه کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر جوانان و نوجوانان با قرآن، در این محفل قرآنی مسابقه فرهنگی نیز برگزار می‌شود و به برندگان این مسابقه جوایز متبرک از سوی آستان قدس رضوی، اهدا خواهد شد.
عزاداران و عاشقان سیدالشهدا (ع) می‌توانند با حضور در این محفل نورانی، ضمن بهره‌مندی از فیوضات تلاوت قرآن و استماع معارف قرآنی، در سوگ و ماتم سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش شرکت کرده و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان دهند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی