پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در راستای دسترسی به آسیای جنوب شرقی انجام می‌شود  
۱۴۰۳-۰۴-۲۳

هدف‌گذاری گسترش بازار صادراتی شرکت سامان داروی هشتم به سریلانکا و جنوب هند

شرکت سامان داروی هشتم در ادامه فعالیت‌های صادراتی خود در کشورهای سوریه و آذربایجان، طی انعقاد قرارداد با شرکت‌های پخش داروهای بایو تک در سریلانکا، بازار صادراتی خود را به آسیای جنوب شرقی گسترش می‌دهد.  

به گزارش آستان نیوز، در همین راستا جلسه‌ای با حضور دکتر سید احمد مهاجری مدیرعامل شرکت سامان داروی هشتم و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت و همچنین مدیران ارشد یکی از شرکت‌های مطرح سریلانکایی در حوزه واردات داروهای بایوتک به این کشور در این شرکت در مشهدمقدس برگزار شد. 
نمایندگان هلدینگ سریلانکایی ضمن دیدار با مسئولان شرکت سامان داروی هشتم، در خصوص همکاری مشترک با هدف صادرات محصول فاکتور هشت این شرکتِ وابسته به بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی به سریلانکا گفت‌وگو کردند. 
در این جلسه، درباره تعداد بیماران و میزان نیاز بازار سریلانکا به محصول فاکتور هشت و همچنین چگونگی همکاری، بازاریابی و فروش، موضوعات مالی و منابع مورد نیاز برای ثبت شرکت و دارو در وزارت بهداشت سریلانکا، بحث و تبادل نظر شد. 
در ادامه نیز قرارداد همکاری با این شرکت سریلانکایی در راستای ایجاد نمایندگی ثبت و فروش داروی فاکتور هشت نوترکیبِ (FVIII) سامان داروی هشتم در این کشور، با برند سافاکتو، منعقد شد.
در چشم‌انداز همکاری دو شرکت، تأمین حداکثریِ نیاز داروی فاکتور هشت سریلانکا با محصولات سامان داروی هشتم برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، توسعه بازار به سایر محصولات موجود در سبد تولید سامان داروی هشتم، همچون Infliximab و Ustekinumab، در افق همکاری این دو شرکت مورد توجه قرار دارد. 
شرکت سامان داروی هشتم باتوجه‌به نیاز کشورهای خاورمیانه و حوزه CIS به داروی فاکتور هشت برای درمان بیماران هموفیلی و باهدف توسعه صادرات و ارزآوری برای کشور، مذاکراتی با سایر کشورهای منطقه نظیر هند، پاکستان، عراق، ارمنستان، ترکمنستان و...، انجام داده و درصدد توسعه بازار این داروی دانش‌بنیان به سایر کشورهای منطقه نیز است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی