پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس اداره رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی خبر داد
۱۴۰۳-۰۵-۲۲

 فعالیت بیش از 70 کانال و صفحه رسمی در فضای مجازی به نام آستان مقدس رضوی

 رئیس اداره رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی گفت: بیش از 70 کانال و صفحه رسمی در روبیکا، سروش، بله، گپ، آی گپ، شاد، تلگرام و نرم‌افزار رضوان راه‌اندازی شده که به پخش اخبار حرم، نمایش عکس و فیلم رضوی، اطلاعات و برنامه‌های آستان قدس رضوی می‌پردازد.

سید علی موسوی در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی در ارتباط آسان و سریع با مخاطبان تأکید کرد و گفت: آستان قدس رضوی با بهره‌گیری از فضای مجازی سعی کرده پنجره‌ای را برای دلباختگان حضرت رضا (ع) که امکان حضور در حرم مطهر ندارند باز کند و اطلاعات، اخبار دقیق و برنامه‌های حرم مطهر را به زائران اطلاع‌رسانی نماید.
وی اظهار کرد: از سوی اداره رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی، بیش از 70 کانال و صفحه رسمی در روبیکا، سروش، بله، گپ، آی گپ، شاد، تلگرام، نرم‌افزار رضوان، ویراستی و اینستاگرام راه‌اندازی شده که به پخش اخبار حرم، نمایش عکس و فیلم رضوی، اطلاعات و برنامه‌های آستان قدس رضوی می‌پردازد؛ از میان این کانال‌ها می‌توان به کانال رسمی آستان قدس رضوی و آهو نما، رضوی تی وی، اخبار حرم، عکس رضوی و  ... اشاره کرد.
رئیس اداره رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی، از کانال آهو نما، الو امام رضا، رضوی تی‌وی و کانال رسمی آستان قدس رضوی به‌عنوان کانال‌های ویژه و پر مخاطب این آستان مقدس در فضای مجازی نام برد و افزود: کانال آهو نما  در فضای مجازی من جمله پیام‌رسان‌های  شاد، روبیکا و ایتا  فعال و بیش از ۱۲۸ هزار و ۳۰۰ نفر در آن عضویت دارند و به طور میانگین ۲۴۳ مطلب ماهانه در آن به نمایش گذاشته می‌شود.
موسوی یادآور شد: الو امام رضا (ع) نیز در پیام رسان روبیکا دارای یک کانال با بیش از 32 هزار عضو همچنین در صفحه اینستاگرام فعال است که به انتشار ماهانه ۱۷۵ مطلب می‌پردازد.
وی تصریح کرد: کانال رسمی رضوی تی‌وی در بستر روبینو و اینستاگرام فعال است که بیش از ۲۹ هزار عضو دارد و به‌ صورت میانگین 70 هزار نفر از برنامه‌های این کانال بازدید می‌کنند.
رئیس اداره رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: همچنین صفحه رسمی آستان قدس رضوی در بستر اینستاگرام 170 هزار نفر، در بستر روبینو بیش از ۹۵۳ هزار نفر و کانال رسمی آستان قدس رضوی در پیام‌رسان گپ بالغ بر 6 میلیون و 300 هزار نفر عضو دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی